חטיבת הביניים סביון

אחריות. כבוד. סביבה

כלים לזמן חרום - הזמנה ללמידה

יך להתמודד עם חרדות אצל ילדים? כיצד ללמוד להעניק עזרה ראשונה לפצועים? ואיך לייצר ולבנות חוסן עמוק?

דווקא ברגעים קשים כאלה, חשוב לקבל כלים חיוניים להתמודדות. 

מוזמנים להצטרף למאות קורסים בחינם ובקצב שלכם:

 

התמודדות הורים עם פחדים וחרדות אצל ילדים

לדים חווים פחדים וחרדות במינונים ובשלבים שונים במהלך חייהם. מהו תפקידנו כהורים כאשר זה קורה לילד שלנו? בקורס זה נכיר גישות פסיכולוגיות וכלים פרקטיים לזיהוי והתמודדות הורית עם פחדים וחרדות בקרב פעוטות, ילדים ובני נוער ולסיוע ותמיכה בהם

 

מיינדפולנס: אומנות פיתוח הקשב הפנימי

מיינדפולנס (בעברית: מודעות קשובה), היא צורת תרגול המגבירה את תשומת לב למתרחש בהווה. בקורס זה נלמד כיצד ניתן להכניס לעומס החיים מיקוד, רוגע וקבלה המיטיבים עם עצמנו ועם הסובבים אותנו. הקורס מיועד למעוניינים בקבלת כלים פשוטים ויישומיים לשיפור איכות החיים באופן יומיומי.

עזרה ראשונה: ידע מציל חיים

לעולם לא נדע מתי ואיפה ניתקל באירוע חירום רפואי, אך כדאי שנהיה מוכנים – כי כל אחד מאיתנו יכול להציל חיים.
הצטרפו לקורס שמעניק ידע וכלים למתן עזרה ראשונה בסיטואציות יומיומיות המצריכות טיפול רפואי דחוף. הקורס אינו דורש ידע מקדים.

הגשת עזרה ראשונה לילדים ותינוקות

כולנו יכולים להציל חיים! לעולם לא נדע מתי ואיפה ניתקל באירוע חירום רפואי, אך כדאי שנגיע אליו מוכנים, בטח כשמדובר ביקר לנו ביותר – התינוקות שלנו. הצטרפו לקורס החשוב למתן עזרה ראשונה לילדים ותינוקות שזקוקים לטיפול רפואי דחוף. הקורס אינו דורש ידע מוקדם

ממשבר לצמיחה: כלים להתמודדות עם חרדה במצבי דחק

מגפות, מצבי לחימה ואסונות טבע הם דוגמאות לאירועים העשויים להביא לתגובת חרדה מוקצנת. בקורס זה נלמד כיצד ניתן להרגיע את החרדה, לחזק את המערכת החיסונית והאינטליגנציה הרגשית וכן כלים נוספים בעזרתם יוכל כל אדם, לסייע לעצמו ולמשפחתו בהתמודדות עם מצבי דחק.

לעולם חוסן: מתיאוריה לפרקטיקה - סיוע נפשי ראשוני במצבי חירום

מצבי חירום עלולים לגרום לתגובות חרדה, המקשות על שמירת שגרה אפקטיבית ותפקוד יעיל. הצטרפו לקורס המעניק כלים פרקטיים לסיוע ראשוני נפשי מיידי במצבי מצוקה.

התנהגות במצבי חירום

מצבי חירום עלולים לתפוס אותנו ברגעים לא צפויים, ולכן עלינו להיות מוכנים לכל תרחיש! בקורס קצר זה, תלמדו כיצד להיערך ואיך להתנהג בשעת חירום בשלושת הסיטואציות: ירי טילים, רעידת אדמה ושריפה.

פדגוגיה של חוסן

איך צומחים ממשבר? מה מאפשר לאנשים להגיע הרבה מעבר לפוטנציאל שלהם?
איך כל זה קשור לדרך בה אנו מלמדים ומחנכים?
בקורס נכיר תיאוריות מרכזיות, וכלים יישומיים המרכיבים את ה'חוסן' ומשתלבים בהוראה, ובהורות.

הגדרות כלליות כניסה למערכת